Η Δρ. Βασιλική Κουρμπάνη παρουσίασε τα ερευνητικά της πορίσματα στο ετήσιο συνέδριο της ένωσης International Writing Centers Association που έλαβε χώρα στο Σικάγο, ΗΠΑ.

Η Δρ. Βασιλική Κουρμπάνη, διδάσκουσα στο Hellenic American University, παρουσίασε μεταξύ 10 και 13 Νοεμβρίου 2017 τα ερευνητικά της πορίσματα πάνω στη σύγχρονη ηλεκτρονική ανατροφοδότηση στο ετήσιο συνέδριο της ένωσης International Writing Centers Association που έλαβε χώρα στο Σικάγο, ΗΠΑ.

Η παρουσίαση της Δρ. Κουρμπάνη έφερε τον τίτλο “Writing Center Synchronous Online Feedback: Discovering ways tutors and tutees co-construct their roles within multimodal tutorial sessions.” Στο πλαίσιο της ομιλίας της, η Δρ. Κουρμπάνη αναφέρθηκε στη σχέση ανατροφοδότησης που παρέχουν διδάσκοντες γραπτού λόγου κατά τη διάρκεια σύγχρονης διδασκαλίας και τις αναθεωρήσεις που πραγματοποιούν ή όχι οι σπουδαστές όταν επιμελούνται τα κείμενά τους σε δεύτερο χρόνο. Επιπλέον, ανέλυσε το βαθμό στον οποίο η αντίληψη των σπουδαστών αναφορικά με την σημασία της ηλεκτρονικής διδασκαλίας άλλαξε μέσω της διαδικασίας επιμέλειας.

Τα ευρήματά της υποδεικνύουν ότι η ηλεκτρονική διδασκαλία φέρει θετικό αντίκτυπο στην παραγωγή γραπτού λόγου από πλευράς των σπουδαστών. Υπάρχουν παρ’ όλα αυτά περιπτώσεις όπου η ηλεκτρονική ανατροφοδότηση δεν ήταν αποτελεσματική σε μη φυσικούς ομιλητές καθώς οι συγκεκριμένοι σπουδαστές δεν ήταν σε θέση να κατανοήσουν πλήρως και να εφαρμόσουν τις υπό πρόταση αλλαγές. Η Δρ. Κουρμπάνη υπογράμμισε σχετικά την ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας της ηλεκτρονικής ανατροφοδότησης συνδυάζοντας ηλεκτρονικές και επιτόπιες συναντήσεις για την επίτευξη βέλτιστου αποτελέσματος.